HLS-K117973 - Elsbeth

CV: Elsbeth

WMO Consulent

Referentie: HLS-K117973

Voornaam
Elsbeth
Geslacht
vrouw
Nationaliteit
nederlandse
Woonplaats
Rotterdam
Functie
Medisch/zorg/ontspanning:
WMO Consulent
 
Direct reageren

Opleidingen en diploma’s

Wmo Consulent, Kenniscentrum Wmo, Meppel
September 2018 — December 2018
Met complimenten van de examinatoren geslaagd!

MBO Administratief medewerker
September 1991 — Juni 1993

Hairstyliste, Kappers Academie, Arnhem
September 1987 — December 1988

LHNO, De Schakel, Zutphen
September 1982 — Mei 1987

Cursussen
WFT Basis, Via PSA Finance
Maart 2008 — Maart 2008
Klantgericht telefoneren, PTT Telecom (KPN)
Mei 1992 — Mei 1992


Computer ervaring
Suite GWS4all, Join, Civision, MS Office

Werkervaring

Wmo consulent/Frontoffice/DIV medewerker, Gemeente Zutphen,
Juni 2017 — Heden
Wmo: telefonisch loket (melding uitvragen), afspraak inplannen bij Wmo consulent, aministratieve ondersteuning (werkproces opstarten,
indicatiebrief verzenden), voeren van een KTG, onderzoeken melding (netwerk, sociale wijkteams, buurtservice, vrijwilligerscentrale),
verslag/indicatie opstellen (toekennen of afwijzen) mbt de hulpvraag, advies en informatie verstrekken.
DIV: registreren van post (in- en uitgaande), archivering (digitaal en fysieke) documenten, werkprocessen aanmaken, adviseren mbt
documentprocessen, administratief ondersteunen van diverse afdelingen, sleutelrol (superuser) vervuld bij de uitvoering van het zaakgericht werken (digitaliseren van processen) in het sociaal domein, vormen ven een goed proces rondom document- en informatiestromen.
FO: ontvangen van burgers, vragen beantwoorden en doorverwijzen naar behandelaar case load, (balie en telefonisch), informeren naar statussen mbt Participatie, WMO, Schuldhulpverlening, bijzondere bijstand en minimaregelingen, opvragen van bewijsstukken ivm aanvragen.

mantelzorger, zutphen
Januari 2010 — Januari 2016
Mantelzorger

medewerker contractbeheer, PSA Finance Nederland bv, Rotterdam
November 2007 — Oktober 2009
Versturen van contracten (retail/lease), contracten controleren op juistheden, invoeren van gegevens mbt activeren van het contract,
telefonische informatie verstrekken aan klanten en bemiddelaars, orderbevestigingen, uitbetalingen, follow up van contracten, kennis van
KvK, kennis conform Wet Financieel Toezicht, postwerking (incl. digitaal en fax), archivering

Administratief medewerkster Recruitment, De Stromen Opmaat
Groep, Rotterdam
Mei 2007 — November 2007
Het opstellen van vacatures en plaatsen op intranet en internet; registreren van sollicitatiebrieven; 1e selectie maken van sollicitatiebrieven
en corresponderen; telefonische verstrekking t.b.v. vacatures; archivering; overige administratieve werkzaamheden.

Customer Service, CWI, Zutphen
Januari 2007 — Mei 2007
1e lijnsmedewerkster, verstrekken van informatie mbt werkzoekenden, aanvraagww/wwb, baanveranderaar, ontslag etc. waarbij goede kennis een vereiste is, inschrijvingen CWI, vragen/plaatsen van vacatures, wijzigingen persoonsgegevens, doorverbinden naar desbetreffende
afdeling/adviseur, afspraken inplannen werkintake met adviseurs, overige informatie.

Secretaresse, Uitzendburo's, Rotterdam
September 2003 — Augustus 2004
Agendabeheer, correspondentie, archivering, in- en uitgaande postbehandeling, beheer mobiele telefoons van personeel, bijhouden van
verjaardagen personeel, beheer personeelsadministratie, bestellen van kantoorartikelen

Coördinator energiepremie/klantenservice, ONS Energie NV, Schiedam
Juli 2000 — Juli 2003
Postbehandeling; Energiepremie aanvragen behandelen en beoordelen; nodige productinformatie opvragen bij instanties; aanvragen invoeren in
database; telefonische info en vragen beantwoorden; correspondentie; verantwoordelijk voor de uitbetaling van de energiepremie; management en kwartaalrapportage maken; dossiers declareren en verantwoorden bij de Belastingdienst en Energiened: klachten afhandelen zowel schriftelijk als telefonisch, archiveren.

Customer Service , Uitzendburo's, Rotterdam
Juli 1998 — Juli 2000
Telefonische klanten informeren/adviseren; klachten behandeling zowel telefonisch als schriftelijk; algemene postwverweking; verbetering
ten opzichte van het produkt (marketing); in- en outbound via centrale Agendabeheer; brievenbehandeling (correspondentie); archivering; beheer personeelsbestand; beheer budget uitgaven; roosterplanning.

Gewenste werksituatie

Regio
Zuid-Holland
Maximale reisduur
Maakt niet uit
Dienstverband
Fulltime
Wisseldienst
N.v.t.

Overige informatie

Beschikbaarheid
In overleg
Rijbewijs
Ja: B
Vervoer
Auto beschikbaar
Overig
Referenties
Gertie Sloetjes (DIV) van gemeente Zutphen
g.sloetjes@zutphen.nl · 06-28038416
Debbie Wijland (Wmo) van Gemeente Zutphen
d.wijland@zuthen.nl · 06-24298957

Meer weten?

Neem contact op met
Hans Houweling
T 010-414 02 82
F 010-414 21 80
M 06-543 17 085
E hans@hls.nl
 
Direct reageren